دانلود بازی Section 8 جوخه ی هشت نسخه ی پارسی

LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست

   دانلود بازی Section 8 نسخه ی پارسی


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|SKIDROW|


مدیر دوبلاژ: مجتبی ایزدی
مترجم: محمد کاملان
گروه گویندگی:
بلک برن "Black Born" : سید محمدصالح هاشمی
سروان کرد "Cord" : مجتبی ایزدی
سرجوخه ""Captain : محمدرضا سلطانی
فرعی : میلاد فدایی ، احمد توکلی ، مسعود ایزدی

دوبله شده در استودیو رسانه - بخش گیم میهن دانلود
 

+به همراه تصاویری از استودیوی دوبله
نام بازی: Section 8
پلتفورم : pc
ژانر: First-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SouthPeak Interactive TimeGate Studios
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : TimeGate Studios
درجه بندی سنی : PEGI: 16+
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون نسخه ی پارسی بازی Section 8 را برای تمامی کاربران سایت میهن دانلود آماده کرده ایم.خرسندیم که بعد از تلاش های فراوان این مهم به سرانجام رسید. این پروژه ی عظیم کاری از بخش گیم سایت میهن دانلود و استودیوی دوبله رسانه است.امید است مورد توجه شما قرار گیرد.بخش Multiplayer  یکی از بخش ها و قسمتهای اصلی یک بازی رایانه ای را تشکیل می دهد  و گاهی اوقات پیش می اید که تمام تمرکز سازندها بر روی بخش Multi بیشتر از سایر بخشهای دیگر از جمله Story است .

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید بازی Section 8 جوخه ی هشت نسخه ی پارسی در 1 دي وي دي اورجینال با بسته بندی شکیل  به قیمت 5000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید.
 بازی "بخش هشت" از جمله این بازی هاست که سازندگان به چیزی جز مبارزه در حالت چند نفره و انلاین توجه نکردند .البته لازم به ذکر است که این بازی دارای بخش Story نیز می باشد که فاقد کیفیت است و بخش خیلی کمی را شامل می شود و همچنین این بازی از  موتور گرافیکی  Unreal Engine 3  بهره میبرد. در این بازی شما باید به نبردی حماسی میان دو ارتش فضایی در دنیایی عجیب و تخیلی ملحق  می شوید . این بازی در سبک اکشن اول شخص علمی و تخیلی قرار می گیرد که در آن اکشن سریع در دنیای آینده اتفاق می افتد تا یک بازی پر از هیجان در کهکشان های دور را رقم بزند . بازی "بخش هشت"  درباره سربازان فوق پیشرفته و تعلیم دیده ای می باشد که ماموریت هایی را انجام میدهند که فقط انها از عهده ی چنین  ماموریتهایی بر می ایند و بازی فاقد یک داستان خوب و جذاب است . بازی دارای environment گسترده ای می باشد و سبک اکشن و استراتژی را با هم ترکیب کرده است TimeGate Studios که سازنده ی این بازی اولین شخص شوتر میباشد با عنوانی  چون Fear جای خود را در بین بازی کنندها باز کرده است. این بازی بیشتر شبیه ترکیبی ار بازی های ماننده Halo و Battlefield می باشد که با تفکیک کردن قابلیتها و تواناییهای هر ارگان یک بازی Multi  مفرح را ایجاد کرده است . سازندگان تلاش کردند در این بازی   بهترین بخش های سری بازی هایی مانند Battlefield را به گونه ای زیبا به سبک      multiplayer  به تصویر بکشند و نکته ی جالب که در مورد بازی می توان گفت این است که قبل از شروع بازی  Optionهایی در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید توسط انها سربازان خود راcustomize  کنید , شما میتوانید از قسمت active options  چیرهایی مانند اسلحه ها , تجهیرات نظامی و جنگی ( نارنجک و چاقوها و ...) را انتخاب و توانایی هایی مانند حرکات مخفیانه وسرعت زیاد و نامریی شدن  را به لیست حرکات خود اضافه کنید . شما در انتخاب کاراکتر دلخواه خود ازادی عمل دارید و با توجه به علایق خود می توانید گروه و سرباز خود را برگزینید...
راهنمای نصب بازیSection 8 :

1- بعد از اکسترکت فایل ها با دو ستاپ مواجه خواهید شد. برای شروع بر روی Setup1.exe طبق فلش Step1  کلیک نمایید .
 دانلود بازی Section 8 نسخه ی پارسی

2-در هنگام نصب مطابق عکس پایین می بایت آدرس نصب بازی را از مسیر پیش فرض به مسیر اورجینال بازی یعنی  C:\Program Files\Section 8 و چنانچه ویندزوز شما 64 بیتی باشد آن ره به  C:\Program Files (x64)\Section 8 تغییر دهید : 

 دانلود بازی Section 8 نسخه ی پارسی

3- بعد از پایان Setup1.exe می بایت طبق فلش Step2 فایل نصبی بعدی یعنی Setup2.exe را اجرا نمایید. بعد از اجرای فایل مورد نظر با مراحل زیر مواجه خواهید بود .
 دانلود بازی Section 8 نسخه ی پارسی
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->

لینکستان

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم